Buon Viaggio – Cannes stejně jako St. Tropez

Moje první cesta do jižní Francie byla neuvěřitelná. manažer můj přítel mě pozval k nim připojil na své jachtě. Na první jsem si nebyl jistý, o tom jít za to, že jsem neměl film na oslavách stejně dobře jako já neměl nic nosit.

Líbí se mi, že mají plán. Co přesně bych hrát v Cannes? Můj dobrý přítel mi řekl, aby se vzpamatovali, protože cesta byla úplně zaplaceno. Měla pravdu.

Jsem nesmírně děkovné jsem uvedl ano. Naše hold byl krásný. Být velký držení (a velký host) není něco, co každý přesně ví, jak má dělat. Nejsem si jistý, proč tomu tak je, jak tam jsou miliardy časopiseckých článků, stejně jako knihy o etiketě.

Zájem na detail byl impozantní. Tým šel výše, jakož i mimo ni, aby se ujistil, jsme byly pohodlné. Kuchař byl vynikající. Jedl jsem dobře, stejně jako vypil několik vynikajících vín.

Hned první den, voda byla velmi trhané. To uklidnila do večera, stejně jako já neměl žádné problémy se spánkem. to bylo tak klidné (narozdíl od mého bydliště zašít). Výzdoba mé en suite kabiny (a jachty obecně) byl fantastický, velmi tradiční i podhodnoceny. Měl pocit, jako doma.

Snídaně. Líbí se mi prezentaci.

St. Tropez

Vůně chleba během mých ranních zaběhat bylo úžasné.

Nový prezident Francie

Pohled na Cannes

Procházka v centru města St. Tropez

Stolování pod širým nebem v Le Club 55

Delicious startér na jachtě, cuketa květů

Oběd v Le Club 55, St. Tropez

Festivalu v Cannes v červeném koberci

Bylo to hezké, stejně jako surrealistické, dohnat s některými Hollywood přáteli. Existovalo několik hvězd pozorování. Udělal jsem vklouznout do bitového funk po jednom exec uvedeném něco nemravný ke mně. Můj dobrý přítel, stejně jako její druhá polovina mi tleskali up, stejně jako mi připomněl, proč jsem odešel L. A. hned v první řadě. Také skvělý dobrý přítel zpátky v Římě mi řekl, že si uvědomit, kde jsem bydlela, jakož i selhání mít na paměti, o té mizerné snobský osoby. Což je to, co jsem udělal, když jsem se napil rosé.

V pátek jsme jeli do St. Tropez. Webový provoz byl banány ale stálo to za to. Měli jsme chutný oběd v Le Club 55. Bylo to vynikající lidé dívají. Později jsem se odhlásila, že v průběhu července, stejně jako srpna celá pláž se stává spíše scéna. Když jsme tam byli restaurace byla plná regionální domácnostech objevují jako bohaté francouzské verzi J. Crew.

Slunce vyšlo v době oběda, stejně jako jsme se vraceli s shora dolů. Nebylo to špatný způsob, jak strávit v pátek odpoledne.

Obec Saint-Tropez je okouzlující. Chtěl bych se vrátit, stejně jako trávit mnohem více času tam.

Tam bylo mnoho vrcholů v průběhu svého krátkého výletu (francouzský chléb, výjimečné produkty vany, běhání s Cannes brzy ráno), ale to nejlepší na tom bylo, náklady na čas se svými přáteli.

Sdílet toto:
Pinterest.
Cvrlikání
Tumblr.

Takhle:
Stejně jako načítání …

Příbuzný

Deset let zpátky přestoupil jsem do Říma, ItalyApril 4, 2018In „AGD“
Ohlédnutí: Françoise Hardy – Le Temps De L’AmourMay 22, 2012In “Karibik”